Gracias por su Apoyo

Su apoyo financiero nos ayudará a continuar haciendo el trabajo al que Dios nos ha llamado. Plaza Iglesia Cristiana es una organización con estatus 501 (c) (3). Ya sea que haga un compromiso de dar cada mes o haga una donación especial; su contribución deducible de impuestos será grandemente apreciada y le agradecemos de antemano su disposición a ser parte en esta gran misión de alcanzar al perdido.

THANK YOU FOR YOUR SUPPORT

Your financial support will help us continue doing the work that God has called us to. Plaza Iglesia Cristiana is a 501(c)(3) nonprofit organization. Whether you make a monthly commitment or give a one time gift, your tax deductible contribution will be greatly appreciated and we thank you in advance for your willingness to partner with us in this great mission of reaching the lost.

give

We are reaching unchurched families by creating relational environments where children and their families can connect.

Servicio en Español Domingo a las 11:00am

English Service Sunday at 10:00am

Fortaleciendo Nuestra Fe

Desde la fundación de la tierra no ha habido ni habrá un Dios, como nuestro Dios que siempre actúa en favor de los que en El confían.

MIRACLES of DELIVERANCE

WHAT IS A MIRACLE?

A miracle is when God in heaven, intervenes on Earth. It's when an all-powerful, all-knowing, ever present God intervenes in your life, that’s a miracle, and I believe we still have a miracle-working God..